مقاله ارشد حقوق- تأخیر در اجرای قرارداد در حقوق ا

مقاله ارشد حقوق- تأخیر در اجرای قرارداد در حقوق ایران و فقه امامیه

مقاله ارشد حقوق- تأخیر در اجرای قرارداد در حقوق ایران و فقه امامیه

فرمت فایل : doc

حجم : 380

صفحات : 124

گروه : فقه و حقوق اسلامی

توضیحات محصول :

مقاله ارشد حقوق: تأخیر در اجرای قرارداد در حقوق ایران و فقه امامیه

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده.......................................................................................................................1

مقدمه .......................................................................................................................2

بیان مسئله..................................................................................................................2

روش پژوهش و اهداف..................................................................................................3

سوالات و فرضیه های رساله..........................................................................................3

فصل اول: شناسایی موضوع

1-1- شناخت مفهوم قرارداد و تعهد..................................................................................5

1-1-1- مفهوم قرارداد..................................................................................................5

1-1-1-1- قرارداد در فقه و حقوق ایران...........................................................................6

1-1-1-1-الف- قرارداد در فقه........................................................................................6

1-1-1-1-ب- قرارداد در حقوق ایران...............................................................................6

1-1-1-2- اقسام قرارداد................................................................................................8

1-1-1-2-الف- از نظر موعد انجام تعهد............................................................................8

1-1-1-2-ب- از نظر وابستگی تحقق به زمان..................................................................10

1-1-1-2-ج- از نظر مطلق و مشروط بودن عقد...............................................................12

1-1-1-2-د- از نظر لزوم وفاء به عقد............................................................................13

1-1-2- مفهوم تعهد....................................................................................................15

1-1-2-1- معنا ومفهوم تعهد در فقه و حقوق ایران.............................................................15

 

1-1-2-2- اقسام تعهد از نظر منشاء...............................................................................17

1-1-2-2-الف- تعهدات قراردادی..................................................................................17

1-1-2-2-ب- تعهدات غیر قراردادی..............................................................................18

1-2- مفهوم مهلت و تأخیر در اجرای قرارداد...................................................................18

1-2-1- مفهوم مهلت اجرای قرارداد و اقسام آن.................................................................18

1-2-1-1- مفهوم مهلت...............................................................................................18

1-2-1- 2- اقسام مهلت...............................................................................................19

1-2-1-2-الف- مهلت قراردادی....................................................................................19

1-2-1-2- ب-مهلت قانونی..........................................................................................20

1-2-1-2- ج-مهلت قضایی..........................................................................................21

1-2-1-3- ماهیت حقوقی مهلت اجرای قرارداد.................................................................21

1-2-1-4- شرایط مهلت اجرای تعهدات قراردادی.............................................................23

1-2-1-5- عوامل تعیین کننده مهلت اجرای قرارداد............................................................24

1-2-1-5-الف- اصل حاكمیت اراده................................................................................24

1-2-1-5-ب- اصل فوری بودن اجرای تعهد.....................................................................28

1-2-2- تأخیر در اجرای قرارداد...................................................................................31

1-2-2-1- مفهوم تأخیر...............................................................................................31

1-2-2-2- چگونگی تحقق تأخیر اجرای قرارداد................................................................31

1-2-2-2-الف- موعد معین باشد....................................................................................31

1-2-2-2-ب- موعد در اختیار طلبکار باشد......................................................................32

1-2-2-2-ج- موعد معین نباشد.....................................................................................32

فصل دوم: تأخیراجرا و مصادیق تأخیر اجرای قرارداد

2-1- ماهیت تأخیر اجرا و سایر اشکال تخلف از مهلت.......................................................33

2-1-1- ماهیت تأخیر اجرا...........................................................................................33

2-1-2- سایر اشكال تخلف از مهلت...............................................................................34

2-1-2-1- اجرای قرارداد زودتر از مهلت تعیین شد...........................................................35

2-1-2-2- عدم اجرای تعهدات قراردادی.........................................................................37

2-2-مصادیق تأخیر اجرای قرارداد................................................................................38

2-2-1- تأخیراجرا نسبت به موضوع قرارداد....................................................................38

2-2-1-1- تأخیر اجرا نسبت به مال یا عمل......................................................................38

2-2-1-2-تأخیر اجرا در مورد تعهد هایی که موضوع آن وجه نقد است...................................39

2-2-2- چگونگی توافق تعیین مهلت اجرای تعهدات قراردادی...............................................40

2-2-2-1- تعیین مهلت به عنوان قید موضوع تعهد.............................................................40

2-2-2-2- تعیین مهلت به عنوان شرط موضوع تعهد..........................................................41

2-2-2-3- ضابطه کلی در مقام شک در قید یا شرط بودن مهلت............................................41

2-2-3-بررسی چگونگی تأخیر اجرا در مهلت های توافق شده..............................................42

2-2-3-1- تأخیر اجرا در تعدد مطلوب............................................................................42

2-2-3-2- تأخیر اجرا در وحدت مطلوب.........................................................................43

2-3- موارد توجیه کننده تأخیر اجرای قرارداد...................................................................43

2-3-1- علل عدم امکان اجرای قرارداد...........................................................................43

2-3-1-1- علل عدم امکان مادی اجرای قرارداد................................................................44

2-3-1-1- الف- تلف مورد معامله یا آنچه برای اجرا ضروری است...................................... 44

2-3-1-1- ب- عدم دسترسی به موضوع یا وسیله اجرای قرارداد(سرقت،مصادره،توقیف....).......45

2-3-1-1- ج- ناممکن شدن کار مورد تعهد......................................................................45

2-3-1-2- علل عدم امکان  شخصی اجرای قرارداد...........................................................45

2-3-1-2-الف- عللی که به شخص متعهد مربوط است........................................................46

2-3-1-2- ب- عللی که به شخص متعهدله مربوط است.......................................................46

2-3-1-3- علل عدم امکان قانوتی اجرای قرارداد..............................................................46

2-3-1-4- انتفاء مقصود اساسی قرارداد..........................................................................46

فصل سوم: آثار تأخیر اجرای  قرارداد

3-1- مسؤولیت قراردادی تأخیر اجرای قرارداد و مطالبه خسارت..........................................48

3-1-1- تحقق مسؤولیت قراردادی.................................................................................48

3-1-1-1- مفهوم مسؤولیت قراردادی.............................................................................48

3-1-1-2- شرایط تحقق..............................................................................................48

3-1-1-2-الف- لزوم وجود قرارداد معتبر........................................................................50

3-1-1-2-ب- وقوع تخلف از قرارداد.............................................................................50

3-1-1-2-ج- ورود ضرر ناشی از تخلف به طرف مقابل.....................................................50

3-1-1-2-د- وقوع تخلف خارج از حیطه اقتدار متعهد.........................................................51

3-1-1-2-ه- جبران خسارت به موجب عقد، قانون یا عرف..................................................51

3-1-1-3- مسؤولیت قراردادی ناشی از تأخیر اجرای قرارداد...............................................52

3-1-1-3- الف- موعد شرط تعهد باشد(تعدد مطلوب)..........................................................52

3-1-1-3- ب- موعد قید تعهد باشد(وحدت مطلوب)............................................................52

3-1-1-3- ج- عمل انجام شده ناقص باشد........................................................................54

3-1-1-3- د- در تعهدات که موضوع آن پول نقد است........................................................57

3-1-1-4- خسارت قابل مطالبه.....................................................................................61

3-1-2- عوامل موثر بر مسؤولیت قراردادی....................................................................62

3-1-2-1- قوه قاهره..................................................................................................64

3-1-2-2- اراده طرفین...............................................................................................64

3-1-3-فسخ.............................................................................................................65

3-1-3-1- ماهیت فسخ................................................................................................66

3-1-3-1- الف- فسخ قضایی........................................................................................66

3-1-3-1- ب- فسخ قانونی...........................................................................................67

3-1-3-2- شرایط تحقق فسخ........................................................................................68

3-1-3-3- تأثیر فسخ..................................................................................................69

3-1-4- آثار قراردادی تخلف از مهلت اجرای تعهد قراردادی..............................................70

3-1-4-1- وجه التزام.................................................................................................70

3-1-4-2- وثیقه قراردادی...........................................................................................72

3-2- شرط تحدید کننده مسؤولیت متخلف و موارد مشابه......................................................73

3-2-1- شرط تحدید کننده مسؤولیت................................................................................73

3-2-1-1- شرط محدود کننده مسؤولیت...........................................................................73

3-2-1-2- شرط عدم مسؤولیت.....................................................................................74

3-2-2- تعیین وجه التزام در صورت تأخیر اجرای قرارداد..................................................75

3-2-2-1- معنا و مفهوم وجه التزام................................................................................75

3-2-2-2-ویژگی‏های وجه التزام...................................................................................76

نتیجه ­گیری..............................................................................................................77

منابع و مأخذ.............................................................................................................79

چکیده انگلیسی..........................................................................................................85

 

چکیده 

تأخیر در اجرای قرارداد که مهلت آن ممکن است به تراضی طرفین، قانون یا عرف و عادت تعیین ­شود، یکی از اشکال تخلف از مهلت اجرای قرارداد می­باشد.در این رساله سعی شده با روش توصیفی و تحلیلی و با گردآوری اطلاعات به صورت کتابخانه­ای و از طریق ابزارهایی مانند فیش برداری از کتب و یا بانکهای اطلاعاتی نرم افزاری و شبکه های کامپیوتری به این سوال اساسی پاسخ داده شود که تأخیر اجرای قرارداد چه تاثیری در سرنوشت قرارداد دارد و آیا از موارد سقوط تعهدات است؟.مهلت اجرای قرارداد اگر به صورت قید تعهد (وحدت مطلوب با خود قرارداد) ­باشد، ماهیت آن شرط صفت و اگر به­صورت شرط تعهد(تعدد مطلوب با خود قرارداد)باشد، ماهیت آن شرط فعل می باشد که نتیجه تخلف از هر یک از آنها، به ترتیب انفساخ قرارداد و ایجاد حق فسخ برای طرف مقابل بوده و در هر دو صورت متخلف ملزم به جبران خسارت است مگر اینکه تخلف از اجرای قرارداد ناشی از قوه قاهره یا عدم امکان مادی، شخصی، اعتباری یا قانونی بوده یا با تراضی طرفین مسؤولیت تحدید شده باشد. تأخیر در اجرای قرارداد در صورت وحدت مطلوب تحت عنوان انفساخ ودر صورت تعدد مطلوب با اجرای قرارداد به عنوان یکی از مصادیق وفای به عهد و با عدم اجرای قرارداد به عنوان فسخ  از موارد سقوط تعهدات می باشد؛ هرچند در قانون مدنی ایران اشاره ای به آن نشده است.

کلمات کلیدی:

اجرای قرارداد-  مهلت - تأخیر- وحدت مطلوب - تعدد مطلوب

 

 

 

مقدمه 

 مهلت اجرای قرارداد در واقع مدت زمانی­ است که طرفین برحسب قرارداد، عرف و عادت یا قانون برای انجام تعهدات حاصل از قراردادی که در ضمن قرارداد گنجانده می شود مکلف به رعایت آن می­گردند، موضوعی که علی­رغم اهمیت فراوان آن در مبادلات و روابط افراد در جامعه، کمتر در این موضوع قلم فرسایی شده است.

تعهدات قراردادی فارغ از منبع تعیین زمان اجرا، بایستی در زمان مقرر اجرا گردند، عدم اجرای به موقع آن به دو شکل اجرای زودتر از موعد وتأخیر در اجرا نمودار می گردد. نظر به اینکه تأخیر اجرای قرارداد از جمله مسائلی است كه بعد از انعقاد قرارداد و در زمان اجرای قرارداد تولید اختلاف می­كند و از آنجایی که به فراخور موضوع، مطالعه و تحقیق ویا رساله­ای به صورت تخصصی و جزئی صورت نگرفته و از سویی با توجه به اینکه اکثر موضوعات و مسائل حقوقی در کشور ما الهام گرفته از فقه امامیه بوده و ریشه بیشتر نهادهای حقوقی در فقه می­باشد، بنابراین موضوع رساله خود را تأخیر در اجرای قرارداد در حقوق ایران وفقه امامیه برگزیدم تا بتوانم کمکی هر چند اندک در ارائه راهکارهایی برای حل مسائل و مشکلات و نارسایی­هایی که در جامعه و محاکم دادگستری و دیگر سازمانها در زمینه موضوع حاضر وجود دارد، بنمایم.

 

بیان مسئله:

تأخیر در اجرای قرارداد، به عنوان یکی از اشکال تخلف از مهلت اجرای قرارداد در صورتی است که عمل یا موضوع قرارداد، در موعد مقرر و تعیین شده، اجرا نگردد. زمان اجرای تعهدات قراردادی تأثیر زیادی بر مطلوبیت وارزش موضوع دارد که می تواند با موضوع تعهد به صورت وحدت مطلوب یا تعدد مطلوب مورد قصد طرفین قرارگیرد. بنابراین در صورت تحقق تأخیر، بر حسب اینکه مهلت اجرای قرارداد شرط اجرای قرارداد است یا قید آن، نتیجه و آثار متفاوتی خواهد داشت. در مواردی که اجرای قرارداد به سود طرفین قرارداد باشد ویا زمان اجرای قرارداد از چنان اهمیتی برخوردار باشد که اجرای قرارداد در آن موعد معین مطلوب طرفین باشد (وحدت مطلوب) در این صورت زمان، قید تعهد است. حال آیا در صورت تأخیر متعهد از اجرای قرارداد، مطالبه اجرای قرارداد از وی ممکن است؟ در پاسخ می­توان گفت که در چنین حالتی قرارداد منفسخ گشته و مطالبه اجرای قرارداد ممکن نیست و طرف مقابل صرفاً می­تواند مطالبه خسارت نماید چرا که در حالت مذکور، ماهیت مهلت تعیین شده برای اجرای قرارداد، شرط ضمن عقد و از نوع شرط صفت می­باشد.

قیمت محصول : 110000 تومان

دانلود

آخرین مطالب

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطر

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل

تعداد صفحات 54
حجم 83 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی


توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

54 صفحه ورد (53 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

جلسه دوم - آرام سازی

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم - بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم- مواجهه

جلسه ششم - مواجهه و بازسازی شناختی

پیوست

کار برگ تشخیص موقعیت های اضطراب زا و اجزاء اضطراب

کار برگ پایش افکار اتوماتیک

کاربرگ مقابله با افکار خود آیند

کاربرگ بازسازی شناختی

کاربرگ فهرست موقعیت های شایع اضطراب اجتماعی

کار برگ افکار اتوماتیک در مورد درمان

برگه اطلاعات تحریف های شناختی

کاربرگ درجه بندی موقعیت ها

کاربرگ پایش افکار اتوماتیک

منابع

 

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

اهداف:

1. ایجاد ارتباط

۲. ارزیابی اضطراب اجتماعی

٣. آموزش روانی

وسایل مورد نیاز:

۱. پرسشنامه مختصر اضطراب اجتماعی

۲. راهنمای مداخله مختصر در اضطراب اجتماعی

مروری بر جلسه

هدف از این جلسه، برقراری ارتباط درمانی با مراجع است تا اضطراب کمتری را در جلسه تجربه کند و بتواند با درمانگر مشارکت و همکاری داشته باشد. در وهله دوم، ارزیابی مختصری از اضطراب اجتماعی بیمار به عمل می آید تا براساس آن مداخلات درمانی با وضعیت وی تناسب بیشتری داشته باشد. و در نهایت، اطلاعات پایه ای در مورد این اختلال و علل و درمان آن در اختیار بیمار قرار داده می شود.

1. معرفی موضوع جلسه و ایجاد ارتباط

اهداف جلسه را برای بیمار توضیح داده و برای اینکه بتواند احساس راحتی بیشتری در جلسات داشته باشد یک ارتباط توام با اعتماد با وی برقراری کنید. سعی کنید جلسات را بگونه ای برنامه ریزی کنید که دسترسی بیمار به خدمات درمانی راحت بوده و از تشدید اختلال جلوگیری شود. برای این منظور در ابتدای کار جلسات را زمانی بگذارید که مرکز خیلی شلوغ نیست و یا بیمار کمتر مجبور باشد تا منتظر بماند و یا از خود بیمار سوال کنید که ترجیح می دهد زمان جلسات چه موقع باشد، اطلاعات دقیقی در مورد ساعت، زمان و کجا می تواند منتظر بماند - ترجیحا در یک مکان خلوت - ارائه دهید، قبل از شروع جلسات درمان در مورد فرایند درمان توضیح کلی ارائه دهید و در مورد نگرانی های وی سوال کنید و در نهایت، بخاطر داشته باشد تغییر درمانگر برای این افراد ممکن است استرس آور باشد. بنابراین تا جای ممکن از چنین اتفاقی پیشگیری کنید.

۲. ارزیابی

این اختلال معمولا در نظام مراقبت اولیه کمتر تشخیص داده می شود و در صورتی که با افسردگی همراه باشد، معمولا این اختلال افسردگی است که به آن توجه می شود و مورد درمان قرار می گیرد و لذا اضطراب اجتماعی تشخیص داده نشده باقی می ماند. بنابراین، کارشناسان مراقبت اولیه باید نسبت به شناسایی و تشخیص دقیق این اختلال حساس باشند.

برای ارزیابی این اختلال ابزارهای متعددی وجود دارد که یکی از کوتاهترین آن ها پرسشنامه کوتاه سه سوالی فوبی اجتماعی است. در این پرسشنامه از فرد می خواهند تا به هر سوال از ۰ تا ۴ یک نمره بدهد و سپس براساس مجموع نمرات وی، در مورد وی تصمیم گیری می شود. در زیر این سوالات آمده است:

1. ترس از خجالت زده شدن باعث می شود از انجام یک سری کارها و یا صحبت با مردم اجتناب کنم

٢. من از موقعیت هایی که در آن مرکز توجه هستم، اجتناب می کنم

٣. بدترین ترس های من خجالت زده شدن و یا احمق جلوه کردن است

0= اصلا، 1= یک کمی ۲= تا اندازه ای 3= خیلی زیاد ۴= شدید

اگر نمره فرد ۶ یا بالاتر شود باید برای مورد ارزیابی جامع قرار گیرد. اگر خود شما آموزش کافی را برای ارزیابی جامع این اختلال دریافت نکرده اید باید وی را به متخصص ارجاع دهید.

وقتی مشخص شد که بیمار دچار اختلال اضطراب اجتماعی است، برای اینکه بتوانید یک تصویر اجمالی از ماهیت اضطراب اجتماعی وی به دست آورید، حیطه های زیر را مورد ارزیابی قرار دهید:

1. کدام موقعیت های اجتماعی بیمار را دچار اضطراب می کند و یا از آن اجتناب می کند؟

٢. بیمار می ترسد در این موقعیت ها چه اتفاقی بیفتد؟

٣. در موقعیت های اجتماعی چه علائم اضطرابی را تجربه می کند؟

۴. چه دیدگاه یا تصویری در مورد خود دارد؟

۵. در موقعیت های اجتماعی به چه چیز بیش از همه توجه دارد؟

۶. بعد از موقعیت اجتماعی چه افکاری دارد؟ و چطور موقعیت را تحلیل می کند؟

۷. آیا مواد و الکل مصرف می کند؟

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در با

پاورپوینت آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی، در قالب ppt و در 91 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مدیریت دادوستد، بازارشناسی، چالشهای اساسی بازاریابی، ایده های نوین بازاریابی، آمیزه بازاریابی رقابتی 4APs، بازاریابی چند کانالی، بازاریابی تجربی، سوالات مهم در بازاریابی تجربه، بازاریابی فرادستی، بازاریابی پایین دستی، مدیریت پو

دانلود پاورپوینت آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی

پاورپوینت ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی
بازارشناسی 
چالشهای اساسی بازاریابی
ایده های نوین بازاریابی
آمیزه بازاریابی رقابتی  
بازاریابی چند کانالی
بازاریابی تجربی
بازاریابی فرادستی
بازاریابی پایین دستی
مدیریت پورتفوی بازاریابی
برنامه ریزی سناریوئی
بازاریابی حرفه ای
پدیده های بازاریابی
بازاریابی فراگیر  
بازاریابی ارزشی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2214 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 91

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی، در قالب ppt و در 91 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مدیریت دادوستد

بازارشناسی

چالشهای اساسی بازاریابی

ایده های نوین بازاریابی

آمیزه بازاریابی رقابتی  4APs

بازاریابی چند کانالی

بازاریابی تجربی

سوالات مهم در بازاریابی تجربه

بازاریابی فرادستی

بازاریابی پایین دستی
مدیریت پورتفوی بازاریابی

برنامه ریزی سناریوئی

بازاریابی حرفه ای

پدیده های بازاریابی

بازاریابی فراگیر 

بازاریابی ارزشی

بازاریابی مکمل

شبکه بازاریابی

بازاریابی موازی

بازاریابی مجدد

نکات کلیدی در بازاریابی مجدد

بازاریابی در شرایط دشوار

توصیه های دهگانه بازاریابی در بحران

بازاریابی فرارقابتی

استراتژیهای رقابتی

استراتژی بازاریابی چابک

استراتژی بازاریابی ناب

استراتژی بازاریابی نادیدنی

بازاریابی ارزشی

استراتژی بازاریابی اخلاقی (انسانی)

ده اشتباه ولغزش بازاریابی

ده پیشنهاد بازاریابی موفق

 

قسمتی از متن:

بازاریابی فرادستی: جذب نیروهای حرفه ای،خلاق،هوشمندوچابک برای کشف ارزشها،ایده ها،فرصتها و تقاضاهای پنهان و بستر سازی برای بازاریابی تخصصی و فوق تخصصی مبتنی بر مدل سازی و تحلیل های عمیق روانشناسی و جامعه شناسی و مردم شناسی.

استراتژی بازاریابی ارزشی: کشف،تأمین،ارائه وتقویت ارزش های مورد نظر ومطلوب مشتریان برای پاسخگوئی به انتظارات در شرایط رقابت وارتباطی پایدار وارزشمند با مشتریان وذینفعان.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع  " آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی "  می باشد که در حجم 91 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی

پاورپوینت مدیریت نام تجاری

پاورپوینت مدیریت نام تجاری

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت نام تجاری، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، مدیریت نام تجاری، تدوین راهبردی، ابعاد نام تجاری، ارزش نام تجاری، ارزش مالی نام تجاری، سرمایه گذاری، محاسبه ارزش نام تجاری، نتیجه گیری

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1096 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت نام تجاری

فروشنده فایل

کد کاربری 19

تمام فایل ها

 

 

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت نام تجاری، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

چکیده

مقدمه

مدیریت نام تجاری

تدوین راهبردی

ابعاد نام تجاری

ارزش نام تجاری

ارزش مالی نام تجاری

سرمایه گذاری

محاسبه ارزش نام تجاری

نتیجه گیری

 

قسمتی از متن:

مدیریت نام تجاری تلاش دارد تا با هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا و كنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش كند و سپس در جهت حفظ و ارتقای ارزش آن بكوشد. در این ارائه، با دیدگاه بلند‌مدت و راهبردی به بررسی شیوة مدیریت نام تجاری پرداخته‌ میشود.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مدیریت نام تجاری" می باشد که در حجم 18 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

پاورپوینت مدیریت نام تجاریمدیریت نام تجاریتحقیق مدیریت نام تجاریمقاله مدیریت نام تجاریبررسی مدیریت نام تجارینام تجاریابعاد نام تجاریارزش نام تجاریارزش مالی نام تجاریمحاسبه ارزش نام تجاری

 

پاورپوینت مدیریت نام تجاری

پاورپوینت مدیریت نام تجاری

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت نام تجاری، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، مدیریت نام تجاری، تدوین راهبردی، ابعاد نام تجاری، ارزش نام تجاری، ارزش مالی نام تجاری، سرمایه گذاری، محاسبه ارزش نام تجاری، نتیجه گیری

دانلود پاورپوینت مدیریت نام تجاری

پاورپوینت مدیریت نام تجاری
مدیریت نام تجاری
تحقیق مدیریت نام تجاری
مقاله مدیریت نام تجاری
بررسی مدیریت نام تجاری
نام تجاری
ابعاد نام تجاری
ارزش نام تجاری
ارزش مالی نام تجاری
محاسبه ارزش نام تجاری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1096 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت نام تجاری، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

چکیده

مقدمه

مدیریت نام تجاری

تدوین راهبردی

ابعاد نام تجاری

ارزش نام تجاری

ارزش مالی نام تجاری

سرمایه گذاری

محاسبه ارزش نام تجاری

نتیجه گیری

 

قسمتی از متن:

مدیریت نام تجاری تلاش دارد تا با هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا و كنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش كند و سپس در جهت حفظ و ارتقای ارزش آن بكوشد. در این ارائه، با دیدگاه بلند‌مدت و راهبردی به بررسی شیوة مدیریت نام تجاری پرداخته‌ میشود.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع  " مدیریت نام تجاری"  می باشد که در حجم 18 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت مدیریت نام تجاری

نکات مهم در مصاحبه های استخدامی

نکات مهم در مصاحبه های استخدامی

فایل ارائه شده به دو بخش که بخش اول به آشنایی با نحوه مصاحبه و مواردی که یک مصاحبه شونده قبل از مصاحبه بداند و بخش دوم به نمونه سوالات و منابع میباشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 500
حجم 22 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی گوناگون


توضیحات کامل

بسیاری از شرکت کنندگان در مصاحبه ها و استخدامی ها از اطلاعات  کافی برخوردارند اما بدلیل عدم آشنایی با نحوه مصاحبه و آزمونها و سوالات متاسفانه نتایج لازم و مورد نظر را نمیگیرند لذا با مطالعه فایل حاضرمصاحبه شونده از نحوه مراحل استخدامی آگاهی پیدا کرده و استرس و نگرانی از بابت سوالات آزمونها  به طور قطع  نخواهد دشت

فایل ارائه شده  به دو بخش که بخش اول به  آشنایی با نحوه مصاحبه و مواردی که یک مصاحبه شونده قبل از مصاحبه بداند  و بخش دوم به نمونه سوالات و منابع از آزمونهای ارگانهای مختلف همراه با جواب سوالات می پردازد.

1-1-انواع مصاحبه

1-2- شیوه های مصاحبه استخدامی

1-3 - مراحل آماده سازی مصاحبه

1-4-آنچه لازم است مصاحبه گر پیش از مصاحبه بداند

1-5-چند توصیه به مصاحبه گران قبل از مصاحبه

1-6 -چند توصیه به مصاحبه شوندگان

1-7-اطلاعاتی که مصاحبه کننده از شما انتظار دارد

باید ه1-8-ا و نبایدها در مصاحبه

مزایا و مع1-9-ایب در مصاحبه

بخش دوم -نمونه ای از سوالاتی که معمولا در مصاحبات استخدامی پرسیده میشود.

  • 1-زبان و ادبیات فارسی
  • 2-اطلاعات عمومی
  • 3-معارف اسلامی
  • 4-ریاضیات
  • 5-زبان
  • 6-مبانی کامپیوتر
  • 7-علوم سیاسی
  • 8-اساسنامه شهرداری
  • 9-رزومه

امیدواریم با مطالعه موارد فوق در انتخاب همکار و شغل خود موفق باشید.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلا

بررسی ارتباط میان شركت در فعالیت منظم ورزشی و سلام

بررسی ارتباط میان شركت در فعالیت منظم ورزشی و سلامت عمومی همسران غیر شاغل پاسدار

هدف از این پایان نامه بررسی ارتباط میان شركت در فعالیت منظم ورزشی و سلامت عمومی همسران غیر شاغل پاسدار می باشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 131
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی


توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی

بررسی ارتباط میان شركت در فعالیت منظم ورزشی و سلامت عمومی همسران غیر شاغل پاسدار

 

*هدیه:

ضمیمه شدن پرسشنامه سلامت عمومی GHQ و پرسشنامه ورزشی بصورت رایگان:)

 

*قابل استفاده برای رشته تربیت بدنی و پژشکی

 

 

چکیده:

  زنان نیمی از جامعه بشری را تشكیل می دهند و این موضوع از جهات مختلف دارای اهمیت و در برنامه ریزی های گوناگون جامعه ، باید در نظر گرفته شود . یكی از این امور كه برای زنان مطرح است ورزش است . امروزه زنان زیادی در سطح جهان به ورزش های مختلف مشغولند . گروهی ورزشكار حرفه ای اند گروهی آماتور و تعدادی هم به ورزش های سبك می پردازند .بدون شك سلامت و شادابی افراد جامعه از طریق تقویت بنیه ی جسمانی و روحی آنها میسر می شود و پرداختن به ورزش به صورت اصولی و علمی تحولاتی در افراد جامعه ایجاد می كند كه دگرگونی های مثبتی بر شخصیت را نیز در بر دارد .استواری و دوام یك جامعه سالم بی شك در گرو سلامت یكایك اعضای آن است حال با توجه به آنچه در سطر نخست نیز به آن اشاره شد كه نیمی از جامعه را زنان تشكیل می دهند پس اهمیت ورزش زنان از جهات مختلف دارای اهمیت می باشد .

 

هدف این پژوهش بررسی رابطه فعالیتهای ورزشی منظم با سلامت عمومی همسران پاسدار 40-20 ساله در شهر‌ک‌های مستقر در شهر تهران بوده است.بدین منظوراز بین جامعه آماری مذكور شهر‌ک‌های محلاتی, كوثر, بروجردی, فاطمه الزهرا, انحصار و فجر288 نمونه آماری به روش تصادفی انتخاب و مورد سنجش قرار گرفتند.در این تحقیق كه بروش توصیفی صورت گرفته است از پرسشنامه محقق ساخته ( به منظور سنجش فعالیتهای ورزشی منظم) و پرسشنامه GHQ28 كه متناسب با شرایط اجتماعی و فرهنگی كشور ایران هنجاریابی شده مورد استفاده قرار گرفته است. در این تحقیق ارتباط میان ورزش كردن و نكردن با سلامت جسمانی, میزان اظطراب, رویكرد اجتماعی, افسردگی و سلامت عمومی مورد بررسی قرار گرفته است.

 

در این تحقیق برای بدست آوردن همبستگی و رابطه فعالیتهای ورزشی منظم با سلامت عمومی همسران پاسدار از روش محاسبه ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده شده است. در روش آماری فوق در راستای اهداف فرعی تحقیق مقایسه تفاوت متغیرهای سلامت عمومی زنان شهر‌ک‌های سپاه در شهر تهران با استفاده از آزمون تحلیل و اریانس یكطرفه (ANOVA) انجام شده است.در این پژوهش علاوه بر بررسی رابطه متغیر مستقل, مقایسه ای بین متغیرهای وابسته نظیر سن, تحصیلات, قد, وزن صورت گرفته است.

 

 

کلمات کلیدی:

سلامت جسمانی

فعالیت ورزشی منظم

سلامت عمومی زنان

سلامت عمومی- روانی

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول:طرح تحقیق

 مقدمه 

 بیان مسئله 

 ضرورت تحقیق

 اهداف تحقق

 فرضیه‌های تحقیق

 محدودیتهای تحقیق

 واژه‌ها و اصطلاحات 

 

فصل دوم:ادبیات تحقیق

مقدمه 10

1- اهداف تربیت بدنی در جوامع گذشته و امروز 13

اثرات ورزش روی شخصیت اسلامی 14

تاثیرات ورزش و تربیت بدنی در سازندگی شخصیت زنان 15

ارتباط تربیت بدنی و ورزش با پدیده های اجتماعی 17

1- رابطه ورزش و تربیت بدنی: 18

فوائد اجتماعی ورزش: 18

اثرات اجتماعی – روانی ورزش 20

توان روانی- اجتماعی تربیت بدنی 21

مفهوم جدید سلامتی 24

مزایای ورزش در زنان 25

گزیده مطالعه و تحقیقات انجام شده داخلی و خارجی 27

 

فصل سوم:روش‌شناسی تحقیق

 مقدمه 

 روش تحقیق 

 جامعه آماری تحقیق

 نمونه آماری

 متغیر‌های تحقیق

 ابزار اندازه‌گیری

 روش آماری

 

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل یافته‌ها

 مقدمه 

 تحلیل توصیفی یافته‌ها 

 تحلیل استنباطی یافته‌ها

 

فصل پنجم:بحث و نتیجه‌گیری

 مقدمه 

 خلاصه یافته‌ها 

 بحث و نتیجه‌گیری

 پیشنهادات

 ضمائم 

 منابع و مآخذ

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

مبانی نظری سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک

مبانی نظری سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر

هدف از این مبانی نظری ارائه سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر می باشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 24
حجم 475 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی هوش مصنوعی


توضیحات کامل

گرافولوژی می بایست توسط خط شناسان زبر دست انجام شود تا کمتر در این امر اشتباه صورت پذیرد و تعداد خط شناسان زبر دست محدود می باشد. با توجه به کاربردهای فراوان گرافولوژی، در این پایان نامه سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر ارایه نموده ایم.

 

بطور کلی و مختصر می توان گفت که به دو علت زیر از یک خط شناس می خواهند که در ماجرایی دخالت و کمک کند : 

می خواهند یک فرد خارجی را در یک محیط مشخص وارد کنند. این محیط ممکن است خانواده، محیط کار و یا نهاد سیاسی یا حکومتی باشد.
چنانچه معلوم و مشهود گردد که در یک محیط مشخص هماهنگی وجود ندارد و می خواهند یک فرد ناباب را از آن محیط خارج سازند . 

 

 

در فرانسه، مهمترین کاربرد گرافولوژی گزینش متقاضیان استخدام است. بعضی از شرکتها، خصوصاً در اروپا، تحلیل دست نوشته متقاضیان استخدام را روی فرم های تقاضا به عنوان یکی از شاخص های انتخاب آنها در نظر می گیرند . در ضمن دست نوشته افراد می تواند بیانگر بعضی اختلالات روانی آنها نیز باشد که به کمک آن می توان به پیشرفت معالجه بیماران روانی کمک کرد  . بدیهی است استفاده از گرافولوژی در مقایسه با تکمیل پرسشنامه های مربوط به آزمون های روانشناسی باعث صرفه جویی فراوان در وقت و همچنین اجتناب از مشکلات عدم پاسخگویی صحیح به سوالات می باشد  . ضمناً از بعضی ویژگی ها ی دستخط می توان در تشخیص هویت و یا تعیین جعلی بودن اسناد و مدارک دستنویس نیز استفاده کرد  . 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

فصل 2:مبانی نظری و پیشینه تحقیق    9
2-1  مبانی نظری تحقیق    9
سه نوع گروه بندی که امروز مورد استفاده در خط شناسی میباشد به شرح زیر میباشد:    10
طبقه بندی بقراط:    10
شکل (2-1) نمونه ای از یک خط موزون]  1 [    18
شکل( 2-2 )نمونه هایی از حاشیههای متفاوت]  1 [    20
نظم یا بی نظمی:    20
کج نویسی:    21
جهت خطوط:    22
2-2  پیشینه تحقیق    22
جدول (2-1) تصميم گيري گرافولوژي درباره درشتي كلمات]6[    23
جدول (2-2) تصميم گيري گرافولوژي درباره ميزان فاصله بين خطوط]6[    23
شکل (2-3) یک نمونه ورودي و خروجي در سيستم CAG ]9[    26

 


فهرست منابع    

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت مبانی هنرهای تجسمی

پاورپوینت مبانی هنرهای تجسمی

دانلود پاورپوینت مبانی هنرهای تجسمی 40 اسلاید


مشخصات فایل

تعداد صفحات 40
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی معماری


توضیحات کامل

پاورپوینت مبانی هنرهای تجسمی 40 اسلاید

 

مبانی  هنرهای  تجسمی

ایجاد آثار هنرهای تجسمی و درست درك كردن آن ها نیاز به یك شناخت اولیه از اصول و مبانی هنرهای تجسمی دارد. همین دلیل این مبانی را می توان به الفبا و قواعد درك زبان و ابدع در هنرهای تجسمی و بصری تعبیر كرد. آشنا شدن با مبانی هنرهای تجسمی می تواند تا حد زیادی در درك كردن جهان بصری مؤثر باشد.

آنچه در روزگار ما در قالب هنرهای تجسمی جای می گیرد عبارت است از : عكاسی، گرافیك، نقاشی ، طراحی و مجسمه سازی. به طور كلی می توان گفت همه هنرهایی كه به صورت بصری ارائه یا دیده می شوند و با تصویر سر و كار دارند، اصول و مبانی مشتركی دارند كه «مبانی هنرهای تجسمی» یا «مبانی هنرهای بصری» نامیده می شوند. بنابراین در مبانی هنرهای تجسمی الفبای تجسم یا تصویر كردن و همچنین درك آثار هنرهای تجسمی را تجربه خواهیم كرد.


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDA

پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC)

دید کلی :

دانلود پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) در حجم 46 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل شامل مقدمه، چالش های مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت، سازوکارهزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا، هزینه یابی بر مبنای فعالیت، هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا، قدرت پیش بینی مدل (ABC)، معادلات زمانی، نوآوری هزینه یابی بر مبنای فعالیت زما


توضیحات کامل :

پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC)

 

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 46 اسلاید

دسته: حسابداری- مدیریت مالی(ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) " می باشد که در حجم 46 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

چالش های مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت

سازوکارهزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا

هزینه یابی بر مبنای فعالیت                         

هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا                      

قدرت پیش بینی مدل (ABC)

معادلات زمانی

نوآوری هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا

پیاده سازی مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا(TDABC)

استخراج داده های مالی و عملیاتی

ساخت مدل پایلوت

تهیه طرح های اجرایی آزمایشی برای مدیریت

اجرایTDABC در سطح سازمان

معایب سیستم TDABC

مزایای سیستم PFABC

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

قیمت : 14000 تومان
پرداخت آنلاین و دانلود

کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) چالش های مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت سازوکارهزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا هزینه یابی بر مبنای فعالیت هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا قدرت پیش بینی مدل (ABC) معادلات زمانی نوآوری هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا پیاد

تحقیقی درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف

تحقیقی درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف

تحقیقی بسیار کامل و جامع درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف و دیدگاه های آنها

دانلود تحقیقی درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف

تعریف انحراف جنسی
انحراف جنسی از دیدگاه های مختلف
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 71 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 130

تحقیقی بسیار کامل و جامع درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                        صفحه

فصل اول: كلیات............................................................ 1

مقدمه.......................................................................... 2

بیان مسئله..................................................................... 4

اهمیت موضوع................................................................. 5

اهداف تحقیق.................................................................. 6

از لحاظ بعد زمانی............................................................. 7

از لحاظ بعد مكانی............................................................ 7

فصل دوم: انحراف جنسی.............................................. 8

مقدمه............................................................................ 9

تعریف انحراف جنسی......................................................... 11

تاریخچه انحراف جنسی...................................................... 13

واژة انحراف جنسی........................................................... 16

انحراف جنسی از دیدگاه های مختلف ................................... 16

1- انحراف جنسی از نظر روان شناسان ................................. 16

2- انحراف جنسی از نظر زیست شناسان ............................... 16

3- انحراف جنسی از نظر علمای اخلاق................................... 17

قانون و مقررات اجتماعی انحراف جنسی................................. 17

قضاوت جامعه دربارة انحراف جنسی....................................... 18

فصل سوم: انواع انحراف جنسی.................................... 21

انواع انحراف جنسی.......................................................... 22

پیامدهای انحراف جنسی...................................................... 25

انحراف در پسران................................................................. 26

انحراف در دختران................................................................... 27

فصل چهارم: جرم شناسی اختلالات و انحراف جنسی در حوزة خانواده.... 28

بررسی اختلالات جنسی در اسلام......................................... 29

جرم شناسی انحراف جنسی.............................................. 31

جرم انگاری انحراف جنسی در خانواده...................................... 33

تأثیر اختلال انحراف جنسی در خانواده .................................... 34

فصل پنجم:  .............................................. 35

مقدمه........................................................................... 35

1- عوامل روان شناختی ..................................................... 42

2- عوامل روانی اجتماعی..................................................... 44

3- عوامل زیستی (بیولوژیك)................................................... 45

1- اسلام ......................................................................... 49

2- مسیحیت .................................................................... 50

3- یهودیت........................................................................ 51

4- جامعه شناسی.............................................................. 52

فصل ششم: ...................................... 53

فصل هفتم:  ..................................... 98

مقدمه............................................................................. 107

تعریف مساحقه (سحق)....................................................... 108

سحق از دیدگاه علم............................................................ 109

1- سحق از نظر قرآن........................................................... 109

2- سحق از نظر معصومین..................................................... 112

3- سحق از نظر فقها............................................................ 114

4- اثبات سحق در دادگاه....................................................... 116

فصل هشتم: در كشورهای دیگر............... 118

فصل نهم: نتیجه گیری................................................ 129

فهرست منابع................................................................ 133

دانلود تحقیقی درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف