پایان نامه بررسی ظرفیت ها و عوامل موثر در توسعه گ

پایان نامه بررسی ظرفیت ها و عوامل موثر در توسعه گردشگری ورزشی

پایان نامه بررسی ظرفیت ها و عوامل موثر در توسعه گردشگری ورزشی

فرمت فایل : doc

حجم : 418

صفحات : 141

گروه : پژوهش های دانشگاهی

توضیحات محصول :

پایان نامه بررسی ظرفیت ها و عوامل موثر در توسعه گردشگری ورزشی

چکیده

 

امروز پیوند میان گردشگری و ورزش نوع جدیدی از جهانگردی را ایجاد نموده که جنبه های مختلف و متنوعی را در بر می گیرد . عوامل مختلفی در هر منطقه وجود دارد که بر توسعه گردشگری آن منطقه موثر است هدف این تحقیق بررسی ظرفیت ها و عوامل موثر در توسعه گردشگری ورزشی استان اردبیل می باشد . پژوهش حاضر جزو تحقیقات توصیفی پیمایشی (زمینه یابی ) است که بصورت میدانی انجام شده است. جامعه و نمونه آماری این تحقیق را سه گروه : مدیران و کارشناسان آژانسهای مسافرتی ، مدیران و کارشناسان بخش گردشگری سازمان گردشگری و میراث فرهنگی استان ، کارشناسان تربیت بدنی شاغل در ادارات آموزش و پرورش و تربیت بدنی استان و روسای هیئت های ورزشی تشکیل می دهند . توزیع پرسشنامه بین 151 نفر انجام شد و جهت تجزیه و تحلیل داده های این تحقیق از آمار توصیفی استفاده شد.

 

نتایج تحقیق نشان داد :

 

1- بین جاذبه های طبیعی و توسعه گردشگری ورزشی استان اردبیل ارتباط دارد.

 

2- بین عوامل سوق دهنده و توسعه گردشگری ورزشی در استان اردبیل ارتباط وجود دارد.

 

3- بین عوامل جلب کننده و توسعه گردشگری ورزشی در استان اردبیل ارتباط وجود دارد.

 

4- بین قطب ورزشی و توسعه گردشگری ورزشی در استان اردبیل ارتباط وجود دارد.

 

5- بین عوامل دفع کننده و توسعه گردشگری ورزشی در استان اردبیل تفاوت وجود دارد.

مقدمه

 

سیر و سیاحت بویژه به منظور گذراندن اوقات فراغت یكی از نیازهای اصلی بشر تلقی شده به گونه ای كه این پدیده با تخصیص یك دهم جمعیت جهان بزرگترین جابجایی صلح آمیز تاریخ بشر محسوب می­شود.

 

پیشرفت فناوری حمل و نقل و ارتباطات، توسعه تولیدات صنعتی و افزایش درآمد. جهانی شدن و ابعاد مرتب با آن افزایش اوقات فراغت، بهبود خدمات بازنشستگی، ارتقاء سلامت جوامع و دیگر عوامل تغییرات چشمگیری را در كشورهای صنعتی و بخصوص در شهرها ایجاد نموده و توانسته است جهانگردی (صنعت بدون درد) را در هزاره سوم میلادی به عنوان یكی از مهم­ترین نیروهای محركه توسعه اقتصادی و یكی از سه صنعت درآمدزا مهم جهان در كنار صنعت نفت و خودروسازی مطرح نماید. این صنعت بیش از هر صنعت دیگری حركت سرمایه و انتقال پول و ارز را در مقیاس­های محلی، منطقه­ای، ملی و بین المللی را سبب گردیده به طوری كه هزینه­های جهانگردی به مراتب بیشتر از تولید ناخالص ملی و صادرات جهانی است. صنعت جهانگردی به عنوان صادرات نامرئی چنانچه خوب برنامه­ریزی و هدایت شود درآمدزاترین و ارز آورترین صنعت است و سهم بسزایی در ایجاد فرصت­های شغلی با توجه به ابعاد گسترده بیكاری، توزیع ثروت، رفع بی تعادلی­های منطقه­ای، كاهش فقر، ارتقاء سطح زندگی و معیشت افراد جامعه و تعاملات مثبت فرهنگی ایفا می­كند. براساس آمار سازمان جهانگردی جهانی[1] این صنعت حدوداً 6 درصد تولید ناخالص را به خود اختصاص داده و متجاوز از 10 درصد نیروی كار جهانی یعنی معدل 231 میلیون نفر را به كار گمارده است. بنابر پیش­بینی این سازمان این ارقام در سال 2006 به ترتیب به 5/11 درصد و 385 میلیون نفر بالغ خواهد گردید. (WTO,1997) .

 

كشور ما به لحاظ تنوع آب­ و هوایی از یك سو و وجود مكانهای تاریخی و فرهنگی منحصر به فرد از سوی دیگر یكی از چند كشور انگشت شمار جهان است كه تاكنون از ظرفیتهای بالقوه خود در این زمینه به نحو مطلوبی استفاده نكرده است. بررسی صنعت گردشگری در ایران و ملاحظه ارقام درآمدی ارزی حاصل از آن، حاكی از این است كه به رغم این واقعیت كه ایران یكی از ده كشور مهم جهان از حیث آثار تاریخی و باستانی است (جنینگ[2]، 1998) كمتر از یك هزارم درآمد جهانی حاصل از گردشگری را نصیب خود كرده است. (ارشادی­فرد، 1388)

 

سرزمین ایران با پتانسیل­های طبیعی و جاذبه­های سیاحتی و فرهنگی بسیار و دارا بودن آب و هوای به اصطلاح چهار فصل می­تواند به عنوان كشوری توانمند در آماده­سازی شرایطی مطلوب برای علاقه­مندان به مسافرت­های خارجی، قطبی مهم در صنعت توریسم به معنای عام و توریسم ورزشی در معنای خاص آن تلقی شود، كه در این راستا استان اردبیل با داشتن پتانسیل­های موجود، توانایی­های لازم و موقعیتی استراتژیك می­تواند نقشی مهم و اساسی در جذب انواع گردشگر، بویژه گردشگر ورزشی داشته باشد.

 

نظر كلی به سابقه تحقیقات انجام شده در حوزه گردشگری ورزشی نشان می­دهد كه گردشگری ورزشی یكی از حوزه­های جدید تحقیقی طی ده سال گذشته تلقی می­شود و تحقیقات انجام شده در این زمینه بسیار كم است و تا حال تحقیقات زیادی در زمینه گردشگری ورزشی در كشور انجام نشده، لذا محقق با در نظر گرفتن ویژگیهای مناطق استان اردبیل به عنوان یكی از قطبهای مهم گردشگری ورزشی بدلیل داشتن پتانسیل­های بالای گردشگری مرتبط با ورزش قصد دارد با استفاده از نظرات و پیشنهادات دست اندركاران و كارشناسان استان در زمینه گردشگری ورزشی، عوامل و راهكارهای توسعه گردشگری را با تأكید بر جاذبه­های طبیعی ورزشی استان بررسی نماید.

 

 


 

 فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                         صفحه

 

1-1- مقدمه. 1

 

1-2- بیان مسأله. 2

 

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق.. 5

 

1-4- اهداف تحقیق.. 7

 

1-4-1- هدف كلی تحقیق.. 7

 

1-4-2- اهداف اختصاصی تحقیق.. 7

 

1-5- فرضیات تحقیق.. 8

 

1-6-2- تعریف عملیاتی تحقیق.. 10

 

2-1- مقدمه. 13

 

2-2- مبانی نظری.. 13

 

2-3- توریسم و گردشگری.. 13

 

2-4- گردشگری ورزشی.. 14

 

2-5- بازاریابی ورزشی.. 14

 

2-6- تعریف بازار توریسم ورزشی.. 14

 

2-7- بازاریابی توریسم ورزشی.. 15

 

2-8- بازاریابی مشاركتی در توریسم ورزشی.. 16

 

2-9- عوامل مؤثر بر كارائی بازاریابی توریسم ورزشی مشاركتی.. 17

 

2-10- منابع اساسی برای توسعه گردشگری ورزش... 19

 

جدول 2-1 منابع اساسی برای توسعه گردشگری ورزشی 2003 هنیگ و هیگام 20

 

2-11- عوامل سوق دهنده، جلب كننده و بازدارندهها 20

 

2-11- مرور دیدگاههای گردشگری ورزشی.. 26

 

2-12- تاریخچه توریسم و توریسم ورزشی.. 31

 

2-13- وضعیت كنونی گردشگری در جهان. 34

 

2-14- جایگاه گردشگری ورزشی در جهان. 37

 

2-15- تاریخچه تشكیل گردشگری ورزشی.. 38

 

2-16- معرفی قابلیتهای گردشگری و گردشگری ورزشی در استان اردبیل: 40

 

2-16-1- دریاچه نئور. 40

 

2-16-2- دریاچه شورابیل.. 41

 

2-16-3- تالاب گنجگاه 41

 

2-16-4- تالاب نوشار. 42

 

2-16-5- تالاب شورگل.. 42

 

2-16-7- سد خاكی پیرالقیر. 42

 

2-16-8- تالاب قرهگل: 42

 

2-16-9- رودخانه ارس... 43

 

2-16-10- بالیقلی چای.. 43

 

2-16-11- رود گیلوان. 43

 

2-16-12- رود مشگین چای.. 44

 

2-16-13- رودخانه بالهارود. 44

 

2-16-14- رودخانه خیاو. 44

 

2-16-15- رودخانه قتورسو. 44

 

2-16-16- رودخانه هروآباد. 44

 

2-16-17- رودخانه قره سو. 45

 

2-16-18- آبشار گورگور سبلان. 46

 

2-16-19- آبشار گورگور خیاوچای.. 46

 

2-16-20- آبشار آقبلاغ. 46

 

2-16-21- آبشار كمرخونی خوجین.. 47

 

2-16-22- آبشار نرهگر. 48

 

2-16-23- آبشار سردابه. 48

 

2-16-24- آب گرم قرهسو. 49

 

2-16-25- آبگرم گاومیش گلی.. 49

 

2-16-26- آب گرم گزال (ژنرال) 49

 

2-16-27- آب پهن.. 49

 

2-16-28- آب یل سویی.. 49

 

2-16-29- آب چشم. 50

 

2-16-30- آب گرم قهوه خانه همت... 50

 

2-16-31- آب گرم قهوهخانه ممتاز. 50

 

2-16-32- آب گرم بش باجی لار. 50

 

2-16-33- چشمههای بیله دره 50

 

2-16-34- چشمه گل علی.. 51

 

2-16-35- چشمه اسد. 51

 

2-16-36- چشمه سردابه. 51

 

2-16-37- چشمه بوشلی.. 52

 

2-16-38- چشمه قوتورسوئی.. 52

 

2-16-39- چشمه خلخال. 52

 

2-16-40- چشمه قینرجه. 53

 

2-16-41- چشمه ایلاندو. 53

 

2-16-42- چشمه آبگرم شابیل.. 53

 

2-16-43- دشت مغان. 54

 

2-16-44- دشت اردبیل.. 54

 

2-16-45- جنگل و بیشهها 54

 

2-16-46- كوهستان ارسباران (قره‌داغ) 55

 

2-16-47- رشته سبلان – جلفا 55

 

2-16-48- سبلان و دامنههای آن. 56

 

2-16-49- رشته كوه تالش... 58

 

2-16-50- رشته كوه صلوات داغی.. 59

 

2-16-51- رشته كوه خروسلی داغی.. 59

 

2-16-52- كوه حصاربلاغی.. 60

 

2-16-53- كوه قلی تاش... 60

 

2-16-54- كوه داش بلاغ. 60

 

2-16-55- كوه قوج داغی.. 60

 

2-16-56- كوه قزلخ داغی.. 60

 

2-16-57- زیستگاه شیروان درهسی.. 61

 

2-16-58- زیستگاه موویل.. 61

 

2-16-59- زیستگاه هوشنگ میدانی و قره گؤل. 61

 

2-16-60- زیستگاه خروسلو. 61

 

2-16-61- زیستگاه آقابابا 62

 

2-16-62- زیستگاه حاجیلو. 62

 

2-16-63- زیستگاه تبنق.. 62

 

2-16-64- زیستگاه حسن درهسی.. 62

 

2-16-65- زیستگاه سروان درهسی.. 62

 

2-16-66- زیستگاه ارباب كندی.. 63

 

2-16-67- پارك جنگلی فندقلو. 63

 

2-16-68- پیست اسكی آلوارس... 64

 

2-16-69- دره جنگلی اردی موسی.. 65

 

2-16-70- دره رود. 65

 

2-16-71- منطقه حفاظت شده نئور. 66

 

2-16-72- منطقه سیاحتی سردابه. 66

 

2-16-73- منطقه شكار ممنوع آق داغ. 66

 

2-16-74- قلعه كهنه. 67

 

2-16-75- قلعه اولتان. 67

 

2-16-76- آغجه قلعه. 68

 

2-16-77- قلعه ارشق.. 68

 

2-16-78- قلعه قهقهه. 68

 

2-16-79- قلعه شیخ حیدر مشگین شهر. 69

 

2-16-80- سوروشگن داشت (سنگ نبشته شاپور دوم ساسانی) 70

 

2-16-81- غار هفت خانه یا یدیاولر: 70

 

2-16-82- غار یخگان. 70

 

2-16-83- پل خدا آفرین.. 70

 

2-16-84- پل سامیان. 71

 

2-16-85- پل كلخوران. 71

 

2-16-86- پل سیدآباد (پیرمادر) 71

 

2-16-87- پل یعقوبیه. 71

 

2-16-88- پل ابراهیم آباد. 72

 

2-16-89- پل ججین (داش كسن) 72

 

2-16-90- پل قرهسو (زاغالان) 72

 

2-16-91- پل نیر. 72

 

2-16-92- پل پردیس... 72

 

2-16-93- پلهای شهر چای و گیلانده 72

 

2-16-94- حمام پیر زرگر اردبیل.. 73

 

2-16-95- حمام آقانقی.. 73

 

2-16-96- حمام پیرعبدالملك (میرزا حبیب) 74

 

2-16-97- حمام اوچدكان. 74

 

2-16-98- حمام حاج شیخ.. 75

 

2-16-99- حمام ملاهادی.. 75

 

2-16-100- حمام پیر (حاج رحیم) 75

 

2-16-101- حمام صفویه. 76

 

2-16-102- خانه ابراهیمی.. 76

 

2-16-103- منزل وكیل الرعایا 77

 

2-16-104- خانه رضازاده 77

 

2-16-105- خانه مرحوم مروج اردبیل.. 77

 

2-16-106- بازار. 78

 

2-16-107- خانههای سنگی در كوه 79

 

2-16-108- دهكده سنگی و زیرزمینی و بند كلخوران. 79

 

2-16-109- مسجد جامع اردبیل «جمعه مسجد» 80

 

2-16-110- مسجد اعظم اردبیل.. 80

 

2-16-111- بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی.. 81

 

2-16-112- كلیسای مریم مقدس... 82

 

2-17- تحقیقات انجام شده در داخل.. 83

 

2-18- تحقیقات انجام شده در خارج از كشور. 87

 

2-19- جمع بندی.. 92

 

3-1- مقدمه. 94

 

3-2- جامعه و نمونه آماری.. 94

 

جدول 3-1 جامعه و نمونه آماری.. 94

 

3-3- روش نمونهگیری.. 95

 

3-4- روش و ابزار گردآوری اطلاعات... 95

 

3-5- متغیرهای وارد در تحقیق.. 95

 

3-6- متغیرهای مداخلهگر. 95

 

3-7- روش تحقیق.. 96

 

3-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات... 96

 

3-9- محدودیتهای تحقیقی.. 96

 

3-9-1- محدودیتهای تحت كنترل محقق.. 96

 

3-9-2- محدودیتهایی كه در كنترل محقق نیست... 96

 

4-1- مقدمه. 99

 

4-2- ویژگیهای توصیفی آزمودنیها 99

 

4-3- بررسی اهداف و فرضیههای تحقیق.. 102

 

5-1- خلاصه. 112

 

5-2- بحث... 113

 

5-3- نتیجه گیری.. 116

 

5-4- پیشنهادات... 117

 

5-4-1- پیشنهادات برخاسته از تحقیق.. 117

 

5-4-2- پیشنهادات به محققین.. 118

 

فهرست منابع: 119

قیمت محصول : 25000 تومان

دانلود

آخرین مطالب

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطر

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل

تعداد صفحات 54
حجم 83 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی


توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

54 صفحه ورد (53 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

جلسه دوم - آرام سازی

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم - بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم- مواجهه

جلسه ششم - مواجهه و بازسازی شناختی

پیوست

کار برگ تشخیص موقعیت های اضطراب زا و اجزاء اضطراب

کار برگ پایش افکار اتوماتیک

کاربرگ مقابله با افکار خود آیند

کاربرگ بازسازی شناختی

کاربرگ فهرست موقعیت های شایع اضطراب اجتماعی

کار برگ افکار اتوماتیک در مورد درمان

برگه اطلاعات تحریف های شناختی

کاربرگ درجه بندی موقعیت ها

کاربرگ پایش افکار اتوماتیک

منابع

 

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

اهداف:

1. ایجاد ارتباط

۲. ارزیابی اضطراب اجتماعی

٣. آموزش روانی

وسایل مورد نیاز:

۱. پرسشنامه مختصر اضطراب اجتماعی

۲. راهنمای مداخله مختصر در اضطراب اجتماعی

مروری بر جلسه

هدف از این جلسه، برقراری ارتباط درمانی با مراجع است تا اضطراب کمتری را در جلسه تجربه کند و بتواند با درمانگر مشارکت و همکاری داشته باشد. در وهله دوم، ارزیابی مختصری از اضطراب اجتماعی بیمار به عمل می آید تا براساس آن مداخلات درمانی با وضعیت وی تناسب بیشتری داشته باشد. و در نهایت، اطلاعات پایه ای در مورد این اختلال و علل و درمان آن در اختیار بیمار قرار داده می شود.

1. معرفی موضوع جلسه و ایجاد ارتباط

اهداف جلسه را برای بیمار توضیح داده و برای اینکه بتواند احساس راحتی بیشتری در جلسات داشته باشد یک ارتباط توام با اعتماد با وی برقراری کنید. سعی کنید جلسات را بگونه ای برنامه ریزی کنید که دسترسی بیمار به خدمات درمانی راحت بوده و از تشدید اختلال جلوگیری شود. برای این منظور در ابتدای کار جلسات را زمانی بگذارید که مرکز خیلی شلوغ نیست و یا بیمار کمتر مجبور باشد تا منتظر بماند و یا از خود بیمار سوال کنید که ترجیح می دهد زمان جلسات چه موقع باشد، اطلاعات دقیقی در مورد ساعت، زمان و کجا می تواند منتظر بماند - ترجیحا در یک مکان خلوت - ارائه دهید، قبل از شروع جلسات درمان در مورد فرایند درمان توضیح کلی ارائه دهید و در مورد نگرانی های وی سوال کنید و در نهایت، بخاطر داشته باشد تغییر درمانگر برای این افراد ممکن است استرس آور باشد. بنابراین تا جای ممکن از چنین اتفاقی پیشگیری کنید.

۲. ارزیابی

این اختلال معمولا در نظام مراقبت اولیه کمتر تشخیص داده می شود و در صورتی که با افسردگی همراه باشد، معمولا این اختلال افسردگی است که به آن توجه می شود و مورد درمان قرار می گیرد و لذا اضطراب اجتماعی تشخیص داده نشده باقی می ماند. بنابراین، کارشناسان مراقبت اولیه باید نسبت به شناسایی و تشخیص دقیق این اختلال حساس باشند.

برای ارزیابی این اختلال ابزارهای متعددی وجود دارد که یکی از کوتاهترین آن ها پرسشنامه کوتاه سه سوالی فوبی اجتماعی است. در این پرسشنامه از فرد می خواهند تا به هر سوال از ۰ تا ۴ یک نمره بدهد و سپس براساس مجموع نمرات وی، در مورد وی تصمیم گیری می شود. در زیر این سوالات آمده است:

1. ترس از خجالت زده شدن باعث می شود از انجام یک سری کارها و یا صحبت با مردم اجتناب کنم

٢. من از موقعیت هایی که در آن مرکز توجه هستم، اجتناب می کنم

٣. بدترین ترس های من خجالت زده شدن و یا احمق جلوه کردن است

0= اصلا، 1= یک کمی ۲= تا اندازه ای 3= خیلی زیاد ۴= شدید

اگر نمره فرد ۶ یا بالاتر شود باید برای مورد ارزیابی جامع قرار گیرد. اگر خود شما آموزش کافی را برای ارزیابی جامع این اختلال دریافت نکرده اید باید وی را به متخصص ارجاع دهید.

وقتی مشخص شد که بیمار دچار اختلال اضطراب اجتماعی است، برای اینکه بتوانید یک تصویر اجمالی از ماهیت اضطراب اجتماعی وی به دست آورید، حیطه های زیر را مورد ارزیابی قرار دهید:

1. کدام موقعیت های اجتماعی بیمار را دچار اضطراب می کند و یا از آن اجتناب می کند؟

٢. بیمار می ترسد در این موقعیت ها چه اتفاقی بیفتد؟

٣. در موقعیت های اجتماعی چه علائم اضطرابی را تجربه می کند؟

۴. چه دیدگاه یا تصویری در مورد خود دارد؟

۵. در موقعیت های اجتماعی به چه چیز بیش از همه توجه دارد؟

۶. بعد از موقعیت اجتماعی چه افکاری دارد؟ و چطور موقعیت را تحلیل می کند؟

۷. آیا مواد و الکل مصرف می کند؟

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در با

پاورپوینت آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی، در قالب ppt و در 91 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مدیریت دادوستد، بازارشناسی، چالشهای اساسی بازاریابی، ایده های نوین بازاریابی، آمیزه بازاریابی رقابتی 4APs، بازاریابی چند کانالی، بازاریابی تجربی، سوالات مهم در بازاریابی تجربه، بازاریابی فرادستی، بازاریابی پایین دستی، مدیریت پو

دانلود پاورپوینت آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی

پاورپوینت ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی
بازارشناسی 
چالشهای اساسی بازاریابی
ایده های نوین بازاریابی
آمیزه بازاریابی رقابتی  
بازاریابی چند کانالی
بازاریابی تجربی
بازاریابی فرادستی
بازاریابی پایین دستی
مدیریت پورتفوی بازاریابی
برنامه ریزی سناریوئی
بازاریابی حرفه ای
پدیده های بازاریابی
بازاریابی فراگیر  
بازاریابی ارزشی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2214 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 91

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی، در قالب ppt و در 91 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مدیریت دادوستد

بازارشناسی

چالشهای اساسی بازاریابی

ایده های نوین بازاریابی

آمیزه بازاریابی رقابتی  4APs

بازاریابی چند کانالی

بازاریابی تجربی

سوالات مهم در بازاریابی تجربه

بازاریابی فرادستی

بازاریابی پایین دستی
مدیریت پورتفوی بازاریابی

برنامه ریزی سناریوئی

بازاریابی حرفه ای

پدیده های بازاریابی

بازاریابی فراگیر 

بازاریابی ارزشی

بازاریابی مکمل

شبکه بازاریابی

بازاریابی موازی

بازاریابی مجدد

نکات کلیدی در بازاریابی مجدد

بازاریابی در شرایط دشوار

توصیه های دهگانه بازاریابی در بحران

بازاریابی فرارقابتی

استراتژیهای رقابتی

استراتژی بازاریابی چابک

استراتژی بازاریابی ناب

استراتژی بازاریابی نادیدنی

بازاریابی ارزشی

استراتژی بازاریابی اخلاقی (انسانی)

ده اشتباه ولغزش بازاریابی

ده پیشنهاد بازاریابی موفق

 

قسمتی از متن:

بازاریابی فرادستی: جذب نیروهای حرفه ای،خلاق،هوشمندوچابک برای کشف ارزشها،ایده ها،فرصتها و تقاضاهای پنهان و بستر سازی برای بازاریابی تخصصی و فوق تخصصی مبتنی بر مدل سازی و تحلیل های عمیق روانشناسی و جامعه شناسی و مردم شناسی.

استراتژی بازاریابی ارزشی: کشف،تأمین،ارائه وتقویت ارزش های مورد نظر ومطلوب مشتریان برای پاسخگوئی به انتظارات در شرایط رقابت وارتباطی پایدار وارزشمند با مشتریان وذینفعان.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع  " آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی "  می باشد که در حجم 91 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی

پاورپوینت مدیریت نام تجاری

پاورپوینت مدیریت نام تجاری

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت نام تجاری، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، مدیریت نام تجاری، تدوین راهبردی، ابعاد نام تجاری، ارزش نام تجاری، ارزش مالی نام تجاری، سرمایه گذاری، محاسبه ارزش نام تجاری، نتیجه گیری

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1096 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت نام تجاری

فروشنده فایل

کد کاربری 19

تمام فایل ها

 

 

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت نام تجاری، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

چکیده

مقدمه

مدیریت نام تجاری

تدوین راهبردی

ابعاد نام تجاری

ارزش نام تجاری

ارزش مالی نام تجاری

سرمایه گذاری

محاسبه ارزش نام تجاری

نتیجه گیری

 

قسمتی از متن:

مدیریت نام تجاری تلاش دارد تا با هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا و كنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش كند و سپس در جهت حفظ و ارتقای ارزش آن بكوشد. در این ارائه، با دیدگاه بلند‌مدت و راهبردی به بررسی شیوة مدیریت نام تجاری پرداخته‌ میشود.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مدیریت نام تجاری" می باشد که در حجم 18 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

پاورپوینت مدیریت نام تجاریمدیریت نام تجاریتحقیق مدیریت نام تجاریمقاله مدیریت نام تجاریبررسی مدیریت نام تجارینام تجاریابعاد نام تجاریارزش نام تجاریارزش مالی نام تجاریمحاسبه ارزش نام تجاری

 

پاورپوینت مدیریت نام تجاری

پاورپوینت مدیریت نام تجاری

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت نام تجاری، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، مدیریت نام تجاری، تدوین راهبردی، ابعاد نام تجاری، ارزش نام تجاری، ارزش مالی نام تجاری، سرمایه گذاری، محاسبه ارزش نام تجاری، نتیجه گیری

دانلود پاورپوینت مدیریت نام تجاری

پاورپوینت مدیریت نام تجاری
مدیریت نام تجاری
تحقیق مدیریت نام تجاری
مقاله مدیریت نام تجاری
بررسی مدیریت نام تجاری
نام تجاری
ابعاد نام تجاری
ارزش نام تجاری
ارزش مالی نام تجاری
محاسبه ارزش نام تجاری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1096 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت نام تجاری، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

چکیده

مقدمه

مدیریت نام تجاری

تدوین راهبردی

ابعاد نام تجاری

ارزش نام تجاری

ارزش مالی نام تجاری

سرمایه گذاری

محاسبه ارزش نام تجاری

نتیجه گیری

 

قسمتی از متن:

مدیریت نام تجاری تلاش دارد تا با هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا و كنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش كند و سپس در جهت حفظ و ارتقای ارزش آن بكوشد. در این ارائه، با دیدگاه بلند‌مدت و راهبردی به بررسی شیوة مدیریت نام تجاری پرداخته‌ میشود.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع  " مدیریت نام تجاری"  می باشد که در حجم 18 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت مدیریت نام تجاری

نکات مهم در مصاحبه های استخدامی

نکات مهم در مصاحبه های استخدامی

فایل ارائه شده به دو بخش که بخش اول به آشنایی با نحوه مصاحبه و مواردی که یک مصاحبه شونده قبل از مصاحبه بداند و بخش دوم به نمونه سوالات و منابع میباشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 500
حجم 22 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی گوناگون


توضیحات کامل

بسیاری از شرکت کنندگان در مصاحبه ها و استخدامی ها از اطلاعات  کافی برخوردارند اما بدلیل عدم آشنایی با نحوه مصاحبه و آزمونها و سوالات متاسفانه نتایج لازم و مورد نظر را نمیگیرند لذا با مطالعه فایل حاضرمصاحبه شونده از نحوه مراحل استخدامی آگاهی پیدا کرده و استرس و نگرانی از بابت سوالات آزمونها  به طور قطع  نخواهد دشت

فایل ارائه شده  به دو بخش که بخش اول به  آشنایی با نحوه مصاحبه و مواردی که یک مصاحبه شونده قبل از مصاحبه بداند  و بخش دوم به نمونه سوالات و منابع از آزمونهای ارگانهای مختلف همراه با جواب سوالات می پردازد.

1-1-انواع مصاحبه

1-2- شیوه های مصاحبه استخدامی

1-3 - مراحل آماده سازی مصاحبه

1-4-آنچه لازم است مصاحبه گر پیش از مصاحبه بداند

1-5-چند توصیه به مصاحبه گران قبل از مصاحبه

1-6 -چند توصیه به مصاحبه شوندگان

1-7-اطلاعاتی که مصاحبه کننده از شما انتظار دارد

باید ه1-8-ا و نبایدها در مصاحبه

مزایا و مع1-9-ایب در مصاحبه

بخش دوم -نمونه ای از سوالاتی که معمولا در مصاحبات استخدامی پرسیده میشود.

  • 1-زبان و ادبیات فارسی
  • 2-اطلاعات عمومی
  • 3-معارف اسلامی
  • 4-ریاضیات
  • 5-زبان
  • 6-مبانی کامپیوتر
  • 7-علوم سیاسی
  • 8-اساسنامه شهرداری
  • 9-رزومه

امیدواریم با مطالعه موارد فوق در انتخاب همکار و شغل خود موفق باشید.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلا

بررسی ارتباط میان شركت در فعالیت منظم ورزشی و سلام

بررسی ارتباط میان شركت در فعالیت منظم ورزشی و سلامت عمومی همسران غیر شاغل پاسدار

هدف از این پایان نامه بررسی ارتباط میان شركت در فعالیت منظم ورزشی و سلامت عمومی همسران غیر شاغل پاسدار می باشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 131
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی


توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی

بررسی ارتباط میان شركت در فعالیت منظم ورزشی و سلامت عمومی همسران غیر شاغل پاسدار

 

*هدیه:

ضمیمه شدن پرسشنامه سلامت عمومی GHQ و پرسشنامه ورزشی بصورت رایگان:)

 

*قابل استفاده برای رشته تربیت بدنی و پژشکی

 

 

چکیده:

  زنان نیمی از جامعه بشری را تشكیل می دهند و این موضوع از جهات مختلف دارای اهمیت و در برنامه ریزی های گوناگون جامعه ، باید در نظر گرفته شود . یكی از این امور كه برای زنان مطرح است ورزش است . امروزه زنان زیادی در سطح جهان به ورزش های مختلف مشغولند . گروهی ورزشكار حرفه ای اند گروهی آماتور و تعدادی هم به ورزش های سبك می پردازند .بدون شك سلامت و شادابی افراد جامعه از طریق تقویت بنیه ی جسمانی و روحی آنها میسر می شود و پرداختن به ورزش به صورت اصولی و علمی تحولاتی در افراد جامعه ایجاد می كند كه دگرگونی های مثبتی بر شخصیت را نیز در بر دارد .استواری و دوام یك جامعه سالم بی شك در گرو سلامت یكایك اعضای آن است حال با توجه به آنچه در سطر نخست نیز به آن اشاره شد كه نیمی از جامعه را زنان تشكیل می دهند پس اهمیت ورزش زنان از جهات مختلف دارای اهمیت می باشد .

 

هدف این پژوهش بررسی رابطه فعالیتهای ورزشی منظم با سلامت عمومی همسران پاسدار 40-20 ساله در شهر‌ک‌های مستقر در شهر تهران بوده است.بدین منظوراز بین جامعه آماری مذكور شهر‌ک‌های محلاتی, كوثر, بروجردی, فاطمه الزهرا, انحصار و فجر288 نمونه آماری به روش تصادفی انتخاب و مورد سنجش قرار گرفتند.در این تحقیق كه بروش توصیفی صورت گرفته است از پرسشنامه محقق ساخته ( به منظور سنجش فعالیتهای ورزشی منظم) و پرسشنامه GHQ28 كه متناسب با شرایط اجتماعی و فرهنگی كشور ایران هنجاریابی شده مورد استفاده قرار گرفته است. در این تحقیق ارتباط میان ورزش كردن و نكردن با سلامت جسمانی, میزان اظطراب, رویكرد اجتماعی, افسردگی و سلامت عمومی مورد بررسی قرار گرفته است.

 

در این تحقیق برای بدست آوردن همبستگی و رابطه فعالیتهای ورزشی منظم با سلامت عمومی همسران پاسدار از روش محاسبه ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده شده است. در روش آماری فوق در راستای اهداف فرعی تحقیق مقایسه تفاوت متغیرهای سلامت عمومی زنان شهر‌ک‌های سپاه در شهر تهران با استفاده از آزمون تحلیل و اریانس یكطرفه (ANOVA) انجام شده است.در این پژوهش علاوه بر بررسی رابطه متغیر مستقل, مقایسه ای بین متغیرهای وابسته نظیر سن, تحصیلات, قد, وزن صورت گرفته است.

 

 

کلمات کلیدی:

سلامت جسمانی

فعالیت ورزشی منظم

سلامت عمومی زنان

سلامت عمومی- روانی

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول:طرح تحقیق

 مقدمه 

 بیان مسئله 

 ضرورت تحقیق

 اهداف تحقق

 فرضیه‌های تحقیق

 محدودیتهای تحقیق

 واژه‌ها و اصطلاحات 

 

فصل دوم:ادبیات تحقیق

مقدمه 10

1- اهداف تربیت بدنی در جوامع گذشته و امروز 13

اثرات ورزش روی شخصیت اسلامی 14

تاثیرات ورزش و تربیت بدنی در سازندگی شخصیت زنان 15

ارتباط تربیت بدنی و ورزش با پدیده های اجتماعی 17

1- رابطه ورزش و تربیت بدنی: 18

فوائد اجتماعی ورزش: 18

اثرات اجتماعی – روانی ورزش 20

توان روانی- اجتماعی تربیت بدنی 21

مفهوم جدید سلامتی 24

مزایای ورزش در زنان 25

گزیده مطالعه و تحقیقات انجام شده داخلی و خارجی 27

 

فصل سوم:روش‌شناسی تحقیق

 مقدمه 

 روش تحقیق 

 جامعه آماری تحقیق

 نمونه آماری

 متغیر‌های تحقیق

 ابزار اندازه‌گیری

 روش آماری

 

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل یافته‌ها

 مقدمه 

 تحلیل توصیفی یافته‌ها 

 تحلیل استنباطی یافته‌ها

 

فصل پنجم:بحث و نتیجه‌گیری

 مقدمه 

 خلاصه یافته‌ها 

 بحث و نتیجه‌گیری

 پیشنهادات

 ضمائم 

 منابع و مآخذ

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

مبانی نظری سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک

مبانی نظری سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر

هدف از این مبانی نظری ارائه سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر می باشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 24
حجم 475 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی هوش مصنوعی


توضیحات کامل

گرافولوژی می بایست توسط خط شناسان زبر دست انجام شود تا کمتر در این امر اشتباه صورت پذیرد و تعداد خط شناسان زبر دست محدود می باشد. با توجه به کاربردهای فراوان گرافولوژی، در این پایان نامه سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر ارایه نموده ایم.

 

بطور کلی و مختصر می توان گفت که به دو علت زیر از یک خط شناس می خواهند که در ماجرایی دخالت و کمک کند : 

می خواهند یک فرد خارجی را در یک محیط مشخص وارد کنند. این محیط ممکن است خانواده، محیط کار و یا نهاد سیاسی یا حکومتی باشد.
چنانچه معلوم و مشهود گردد که در یک محیط مشخص هماهنگی وجود ندارد و می خواهند یک فرد ناباب را از آن محیط خارج سازند . 

 

 

در فرانسه، مهمترین کاربرد گرافولوژی گزینش متقاضیان استخدام است. بعضی از شرکتها، خصوصاً در اروپا، تحلیل دست نوشته متقاضیان استخدام را روی فرم های تقاضا به عنوان یکی از شاخص های انتخاب آنها در نظر می گیرند . در ضمن دست نوشته افراد می تواند بیانگر بعضی اختلالات روانی آنها نیز باشد که به کمک آن می توان به پیشرفت معالجه بیماران روانی کمک کرد  . بدیهی است استفاده از گرافولوژی در مقایسه با تکمیل پرسشنامه های مربوط به آزمون های روانشناسی باعث صرفه جویی فراوان در وقت و همچنین اجتناب از مشکلات عدم پاسخگویی صحیح به سوالات می باشد  . ضمناً از بعضی ویژگی ها ی دستخط می توان در تشخیص هویت و یا تعیین جعلی بودن اسناد و مدارک دستنویس نیز استفاده کرد  . 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

فصل 2:مبانی نظری و پیشینه تحقیق    9
2-1  مبانی نظری تحقیق    9
سه نوع گروه بندی که امروز مورد استفاده در خط شناسی میباشد به شرح زیر میباشد:    10
طبقه بندی بقراط:    10
شکل (2-1) نمونه ای از یک خط موزون]  1 [    18
شکل( 2-2 )نمونه هایی از حاشیههای متفاوت]  1 [    20
نظم یا بی نظمی:    20
کج نویسی:    21
جهت خطوط:    22
2-2  پیشینه تحقیق    22
جدول (2-1) تصميم گيري گرافولوژي درباره درشتي كلمات]6[    23
جدول (2-2) تصميم گيري گرافولوژي درباره ميزان فاصله بين خطوط]6[    23
شکل (2-3) یک نمونه ورودي و خروجي در سيستم CAG ]9[    26

 


فهرست منابع    

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت مبانی هنرهای تجسمی

پاورپوینت مبانی هنرهای تجسمی

دانلود پاورپوینت مبانی هنرهای تجسمی 40 اسلاید


مشخصات فایل

تعداد صفحات 40
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی معماری


توضیحات کامل

پاورپوینت مبانی هنرهای تجسمی 40 اسلاید

 

مبانی  هنرهای  تجسمی

ایجاد آثار هنرهای تجسمی و درست درك كردن آن ها نیاز به یك شناخت اولیه از اصول و مبانی هنرهای تجسمی دارد. همین دلیل این مبانی را می توان به الفبا و قواعد درك زبان و ابدع در هنرهای تجسمی و بصری تعبیر كرد. آشنا شدن با مبانی هنرهای تجسمی می تواند تا حد زیادی در درك كردن جهان بصری مؤثر باشد.

آنچه در روزگار ما در قالب هنرهای تجسمی جای می گیرد عبارت است از : عكاسی، گرافیك، نقاشی ، طراحی و مجسمه سازی. به طور كلی می توان گفت همه هنرهایی كه به صورت بصری ارائه یا دیده می شوند و با تصویر سر و كار دارند، اصول و مبانی مشتركی دارند كه «مبانی هنرهای تجسمی» یا «مبانی هنرهای بصری» نامیده می شوند. بنابراین در مبانی هنرهای تجسمی الفبای تجسم یا تصویر كردن و همچنین درك آثار هنرهای تجسمی را تجربه خواهیم كرد.


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDA

پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC)

دید کلی :

دانلود پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) در حجم 46 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل شامل مقدمه، چالش های مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت، سازوکارهزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا، هزینه یابی بر مبنای فعالیت، هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا، قدرت پیش بینی مدل (ABC)، معادلات زمانی، نوآوری هزینه یابی بر مبنای فعالیت زما


توضیحات کامل :

پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC)

 

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 46 اسلاید

دسته: حسابداری- مدیریت مالی(ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) " می باشد که در حجم 46 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

چالش های مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت

سازوکارهزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا

هزینه یابی بر مبنای فعالیت                         

هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا                      

قدرت پیش بینی مدل (ABC)

معادلات زمانی

نوآوری هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا

پیاده سازی مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا(TDABC)

استخراج داده های مالی و عملیاتی

ساخت مدل پایلوت

تهیه طرح های اجرایی آزمایشی برای مدیریت

اجرایTDABC در سطح سازمان

معایب سیستم TDABC

مزایای سیستم PFABC

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

قیمت : 14000 تومان
پرداخت آنلاین و دانلود

کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) چالش های مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت سازوکارهزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا هزینه یابی بر مبنای فعالیت هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا قدرت پیش بینی مدل (ABC) معادلات زمانی نوآوری هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا پیاد

تحقیقی درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف

تحقیقی درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف

تحقیقی بسیار کامل و جامع درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف و دیدگاه های آنها

دانلود تحقیقی درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف

تعریف انحراف جنسی
انحراف جنسی از دیدگاه های مختلف
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 71 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 130

تحقیقی بسیار کامل و جامع درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                        صفحه

فصل اول: كلیات............................................................ 1

مقدمه.......................................................................... 2

بیان مسئله..................................................................... 4

اهمیت موضوع................................................................. 5

اهداف تحقیق.................................................................. 6

از لحاظ بعد زمانی............................................................. 7

از لحاظ بعد مكانی............................................................ 7

فصل دوم: انحراف جنسی.............................................. 8

مقدمه............................................................................ 9

تعریف انحراف جنسی......................................................... 11

تاریخچه انحراف جنسی...................................................... 13

واژة انحراف جنسی........................................................... 16

انحراف جنسی از دیدگاه های مختلف ................................... 16

1- انحراف جنسی از نظر روان شناسان ................................. 16

2- انحراف جنسی از نظر زیست شناسان ............................... 16

3- انحراف جنسی از نظر علمای اخلاق................................... 17

قانون و مقررات اجتماعی انحراف جنسی................................. 17

قضاوت جامعه دربارة انحراف جنسی....................................... 18

فصل سوم: انواع انحراف جنسی.................................... 21

انواع انحراف جنسی.......................................................... 22

پیامدهای انحراف جنسی...................................................... 25

انحراف در پسران................................................................. 26

انحراف در دختران................................................................... 27

فصل چهارم: جرم شناسی اختلالات و انحراف جنسی در حوزة خانواده.... 28

بررسی اختلالات جنسی در اسلام......................................... 29

جرم شناسی انحراف جنسی.............................................. 31

جرم انگاری انحراف جنسی در خانواده...................................... 33

تأثیر اختلال انحراف جنسی در خانواده .................................... 34

فصل پنجم:  .............................................. 35

مقدمه........................................................................... 35

1- عوامل روان شناختی ..................................................... 42

2- عوامل روانی اجتماعی..................................................... 44

3- عوامل زیستی (بیولوژیك)................................................... 45

1- اسلام ......................................................................... 49

2- مسیحیت .................................................................... 50

3- یهودیت........................................................................ 51

4- جامعه شناسی.............................................................. 52

فصل ششم: ...................................... 53

فصل هفتم:  ..................................... 98

مقدمه............................................................................. 107

تعریف مساحقه (سحق)....................................................... 108

سحق از دیدگاه علم............................................................ 109

1- سحق از نظر قرآن........................................................... 109

2- سحق از نظر معصومین..................................................... 112

3- سحق از نظر فقها............................................................ 114

4- اثبات سحق در دادگاه....................................................... 116

فصل هشتم: در كشورهای دیگر............... 118

فصل نهم: نتیجه گیری................................................ 129

فهرست منابع................................................................ 133

دانلود تحقیقی درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف