تبليغات X

تعمیرات لوازم خانگی
سرویس وبلاگدهی بیان
سرویس وبلاگدهی ویکی بلاگ
کلیک ویو
لباس پرستاری
نظافت منزل
خرید فولاد
تشک رویا
سایت ایران ملک
سایت گمیابی
نمایندگی بوش
نمایندگی آاگ
چت باران
دانلود تحقیق
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود پیشینه تحقیق
دانلود مقاله و تحقیق
دانلود طرح های توجیهی
دانلود بهترین مقالات
دانلود مقاله رایگان
دانلود مقاله
دانلود بهترین مقالات
دانلود تحقیق
دانلود مقاله
دانلود تحقیق و مقاله

مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت
عناوین مطالب

مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار

پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین کار آفرینی و نو‌آوری بر مزیت رقابتی پایدار، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه‌های اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار می‌پردازد اطلاعات تحقیق با پرسشنامه جمع‌آوری شده است جامعه آماری شامل 1200 نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعیت نمونه برابر 257 نفر می‌باشد فرضیه اصلی تحقیق که عبارت است از کارآفرینی و

دانلود مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار

کارآفرینی
قابلیت بازاریابی
مقاله کارآفرینی
تأثیر کارآفرینی بر مزیت رقابتی پایدار
مقاله بازاریابی
مقاله مزیت رقابتی
مقالهابی گستر
ابی گستر
دانلود مقاله دانشگاهی
دانلود مقالات مدیریتی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین کار آفرینی و نو‌آوری بر مزیت رقابتی پایدار، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه‌های اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار می‌پردازد. اطلاعات تحقیق با پرسشنامه جمع‌آوری شده است. جامعه آماری شامل 1200 نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعیت نمونه برابر 257 نفر می‌باشد. فرضیه اصلی تحقیق که عبارت است از کارآفرینی و قابلیت‌های نوآوری تاثیر معنی داری بر مزیت رقابتی پایدار دارد مورد آزمون قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و تعیین صحت و سقم فرضیه‌ها از نرم‌افزار 18spss استفاده گردید. نتایج نشان دادند که کار آفرینی به طور مستقیم، مزیت رقابتی پایدار را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین قابلیت نو‌آوری باعث بهبود مزیت رقابتی پایدار می‌شود. بنابراین برای ارتقاء مزیت رقابتی پایدار هر بنگاه یا مؤسسه اقتصادی پیشنهاد می‌شود که یک‌یک این بنگاه‌ها یا مؤسسات به توسعه فرهنگ سازمانی کار آفرینی و قابلیت‌های نو‌آوری برای افزایش مزیت رقابتی پایدار نیاز دارند.

 

 

 

This study examines the relationship between entrepreneurship and innovation for sustainable competitive advantage, with the aim of providing new solutions and business affairs firms concerned with sustainable competitive advantage. The research data were collected through questionnaires. The population consisted of 1,200 senior executives Kaveh Industrial City population sample of 257 individuals. The main hypothesis of the research, entrepreneurship and innovation capabilities have a significant effect on sustainable competitive advantage was examined. To determine the accuracy of data analysis and hypothesis spss software was used. Results showed that entrepreneurs directly affect the sustainable competitive advantage. Also the ability of innovation improves sustainable competitive advantage. So for the promotion of sustainable competitive advantage for any firm or corporation is suggested that one of these firms or institutions to develop a corporate culture of entrepreneurship and innovation capabilities to enhance the competitive advantage they need.

دانلود مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار


درباره نویسنده

نظرات

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام شما
ایمیل
وب سایت
کد امنیتی *