تبليغات X

تعمیرات لوازم خانگی
سرویس وبلاگدهی بیان
سرویس وبلاگدهی ویکی بلاگ
کلیک ویو
لباس پرستاری
نظافت منزل
خرید فولاد
تشک رویا
سایت ایران ملک
سایت گمیابی
نمایندگی بوش
نمایندگی آاگ
چت باران
دانلود تحقیق
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود پیشینه تحقیق
دانلود مقاله و تحقیق
دانلود طرح های توجیهی
دانلود بهترین مقالات
دانلود مقاله رایگان
دانلود مقاله
دانلود بهترین مقالات
دانلود تحقیق
دانلود مقاله
دانلود تحقیق و مقاله

تجارت الكترونیك و موانع اجرایی قانون آن در ایران
عناوین مطالب

تجارت الكترونیك و موانع اجرایی قانون آن در ایران

تجارت الكترونیك و موانع اجرایی قانون آن در ایران

فرمت فایل : doc

حجم : 133

صفحات : 300

گروه : حقوق

توضیحات محصول :

فهرست مطالب

 

علائم اختصاری ................................................................................................................................

فهرست مطالب .................................................................................................................................

فصل اول: مقدمه

1-1- اهمیت انتخاب.......................................................................................................................

1-2- طرح سوأل ............................................................................................................................

فصل دوم: تعریف و شناسایی تجارت الكترونیكی در ایران

2-1- مقدمه.......................................................................................................................................

2-2- تجارت الكترونیكی چیست؟ ..........................................................................................

2-3- انواع تجارت الكترونیك ....................................................................................................

2-4- توجیه اقتصادی راه‌اندازی تجارت الكترونیكی در جمهوری اسلامی ایران

2-4-1- منافع .................................................................................................................................

2-4-2 هزینه‌ها ...............................................................................................................................

2-5- مزایای كسب و كار الكترونیكی ...................................................................................

2-6- تجارت الكترونیكی چه نوع فرصت های درآمدی را خلق می‌كند؟ .............

2-6-1- دسترسی بیشتر به مشتریان ...................................................................................

2-6-2- فروش بیشتر به مشتریان موجود............................................................................

2-6-3- محصولات قابل حصول و در دسترس الكترونیكی ........................................

2-7- تجارت الكترونیكی ضرورتی برای توسعه .................................................................

2-8- نگاهی به تجارت الكترونیك از دریچه محدودیت‌های داخلی ........................

2-9- تجارت الكترونیك، مزایا و نگرانی‌ها ...........................................................................

2-9-1- تجارت الكترونیك و مزایا...........................................................................................

2-9-2- تجارت الكترونیك و نگرانی‌ها...................................................................................

2-10- رویكرد دولت جمهوری اسلامی ایران ...................................................................

2-11- سیاست تجارت الكترونیكی ایران..............................................................................

2-11-1- اهداف .............................................................................................................................

2-11-2- اصول ..............................................................................................................................

2-12- نتیجه‌گیری.........................................................................................................................

فصل سوم:

نمونه‌هایی از اقدامات وزارت بازرگانی در جهت تحقق تجارت الكترونیكی

3-1- مقدمه.......................................................................................................................................

3-2- طرح مطالعات امكان سنجی تجارت الكترونیكی ..................................................

3-3- طرح ایجاد مركز صدور گواهی دیجیتال .................................................................

3-4- طرح ایجاد شبكه جامعه اطلاع رسانی بازرگانی كشور .....................................

3-5- طرح استانداردسازی شماره‌گذاری كالا و خدمات و فعالیت‌ها .....................

3-6- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

 

فصل چهارم:  آینده تجارت الكترونیك

4-1- مقدمه.......................................................................................................................................

4-2- چشم انداز كسب و كار الكترونیكی ...........................................................................

4-3- حجم مبادلات الكترونیكی و سرعت گسترش آن ................................................

4-4- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل پنجم:

تجربه بعضی از كشورها در حمایت از تجارت الكترونیكی در جهان امروز

5-1- مقدمه .....................................................................................................................................

5-2- تجربه اتحادیه اروپا ............................................................................................................

5-3- تجربه كشورهای آ. س. آن..............................................................................................

5-4- تجربه انگلستان ...................................................................................................................

5-5- تجربه یونان ...........................................................................................................................

5-6- تجربه اسكاتلند......................................................................................................................

5-7- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل ششم:

تجارت الكترونیك و موانع‌ گسترش آن در جمهوری اسلامی ایران

6-1- مقدمه.......................................................................................................................................

6-1- عدم زمینه‌سازی لازم برای  رشد تجارت الكترونیكی ........................................

6-3- تجارت الكترونیك، موانع گسترش در ایران و راهكارها......................................

6-4- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل هفتم:  

موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده‌ از تجارت الكترونیكی در ایران

7-1- مقدمه.......................................................................................................................................

7-2- مطالعه تحقیقی در جهت یافتن الگوی مناسب برای استفاده از داد و ستد

الكترونیكی در ایران ........................................................................................................................

7-2-1- طرح پرسش‌ها ..............................................................................................................

7-2-2- اهداف تحقیق .................................................................................................................

7-2-3- روش‌های تحقیق ..........................................................................................................

7-2-3-1- روش تطبیقی ...........................................................................................................

7-2-3-2- روش پیمایشی ........................................................................................................

7-2-4- نتیجه‌گیری از تحقیق .................................................................................................

7-2-5- ارائه الگوهای حاصل از تحقیق................................................................................

7-2-6- ارائه پیشنهادات .............................................................................................................

7-3- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل هشتم: بانكداری و تجارت الكترونیكی

8-1- مقدمه.......................................................................................................................................

8-2- بانكداری الكترونیكی .........................................................................................................

8-3- بانكداری الكترونیك در ایران و موانع موجود در سر راه آن. ..........................

8-4- پول الكترونیكی چیست؟..................................................................................................

8-5- ویژگی های كلیدی پول الكترونیكی .........................................................................

8-6- اثرات پول الكترونیكی بر بانك‌ها...................................................................................

8-7 جمع‌بندی و نتیجه‌گیری ..............................................................................................

فصل نهم: تجارت الكترونیكی و بنگاه‌ها

9-1- مقدمه .....................................................................................................................................

9-2- موانع‌ توسعه تجارت الكترونیكی در بنگاه‌ها ...........................................................

9-3- نتیجه‌گیری ...........................................................................................................................

فصل دهم: تجارت الكترونیكی و شركت‌های كوچك و متوسط

10-1 مقدمه......................................................................................................................................

10-2- بكارگیری تجارت الكترونیك در شركت‌های كوچك و متوسط..................

10-3- مراحل بكارگیری فنآوری اطلاعات و تجارت الكترونیكی در شركت‌های

 كوچك و متوسط ...........................................................................................................................

10-4-  چالش‌ها در پذیرش و استفاده از تجارت الكترونیكی در

10-4-1- برخی از مزایا در استفاده از تجارت الكترونیكی در .................

10-4-2- برخی از مشكلات  در پذیرش تجارت الكترونیكی از زاویه‌ای دیگر

10-5- پیشنهادات آنكتاد برای توسعه تجارت الكترونیكی در بین شركت‌های كوچك

 و متوسط در كشورهای در حال توسعه ..............................................................................

10-6- نتیجه‌گیری ........................................................................................................................

فصل یازدهم: چالش‌های حقوقی اجرای قانون تجارت الكترونیكی ایران

11-1- مقدمه....................................................................................................................................

11-2- نتایج بررسی كلی نیازهای سیستماتیك نظام قضایی ایران برای تحقق تجارت الكترونیكی    

11-2-1- فهرست مطالب مطروحه در قانون تجارت الكترونیكی ایران...................

11-2-2- توضیحات مربوط به فهرست مطروحه در قانون تجارت الكترونیكی

ایران........................................................................................................................................................

11-2-3- فهرست قوانین لازم التصویب جهت اجرای قانون تجارت الكترونیك با توجه به موضوعات مطروحه در آن ...........................................................................................................................................................

11-3- جدایم سایبری..................................................................................................................

11-3-1- جعل سایبری...............................................................................................................

11-3-2- كلاهبرداری سایبری................................................................................................

11-3-3- جاسوی سایبری.........................................................................................................

11-3-4- تطهیر نامشروع سایبری..........................................................................................

11-4- برخی از موانع جزایی تحقق تجارت الكترونیكی................................................

11-5- چالشی به نام «فقدان آیین نامه‌ها».........................................................................

11-6- نتیجه‌گیری..........................................................................................................................

فصل دوازدهم: نتیجه‌گیری

منابع و مأخذ...................................................................................................................................... 

قیمت محصول : 18000 تومان

دانلود

درباره نویسنده

نظرات

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام شما
ایمیل
وب سایت
کد امنیتی *