تبليغات X

تعمیرات لوازم خانگی
سرویس وبلاگدهی بیان
سرویس وبلاگدهی ویکی بلاگ
کلیک ویو
لباس پرستاری
نظافت منزل
خرید فولاد
تشک رویا
سایت ایران ملک
سایت گمیابی
نمایندگی بوش
نمایندگی آاگ
چت باران
دانلود تحقیق
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود پیشینه تحقیق
دانلود مقاله و تحقیق
دانلود طرح های توجیهی
دانلود بهترین مقالات
دانلود مقاله رایگان
دانلود مقاله
دانلود بهترین مقالات
دانلود تحقیق
دانلود مقاله
دانلود تحقیق و مقاله

پاورپوینت تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی
عناوین مطالب

پاورپوینت تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک

دید کلی :

پاورپوینت تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک، تنظیم شده در 35 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


توضیحات کامل :

پاورپوینت تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک، تنظیم شده در 35 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاورپوینت تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک

 

 

 

 

 

      یکی از مراحل بسیار مهم مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در هر سازمانی بررسی محیط بیرونی سازمان و پارامترهای بیرونی است که خواه ناخواه بر سازمان ، تأثیر گذارند . سازمان ها درخلاء زندگی نمی کنند و ارتباط آن ها با دنیای بیرون است که به آن ها موجودیت و هویت می دهد . این دنیای بیرون را می توان کشور ، جامعه و فرهنگ آن ، دولت و قوانین آن ، مشتریان و خواسته ها ، نیاز ها و سلائق آن ها ، تأمین کنندگان ، رقبا ، کشورهای دیگر ، شرکت های بین المللی ، چند ملیتی و غیره دانست .

 

 

 

v      هرکدام از عوامل تأثیر گذار بیرونی ، تأثیری مثبت و سازنده و یا اثری مخرب و بازدارنده بر سازمان دارند . در نظر گرفتن همین نکته کافی است که شرکت ها و مدیران ارشد آن ها ، ضرورتا محیط بیرونی خود را با شیوه هایی صحیح ، علمی و کاربردی بررسی و عوامل مؤثر خارجی را ارزیابی نمایند و در نهایت ، فرصت ها و تهدیدهایی را که در بیرون ،  سازمان را انتظار می کشند ، مشخص نمایند . تنها در این صورت و در کنار تحلیل مناسب محیط درونی سازمان است که می توان استراتژی ها و رویکردهایی ثمر بخش و کارا را به کار گرفت تا در محیط متغیر امروز ، شرکتی بتواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد ، تا پس از کسب اطمینان از بقاء و ادامه حیات خود در پی گسترش و توسعه کسب و کار برآید.

 

 

 

 

 

عناوین اسلایدها

 

 

 

 

تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک

 

 

 

فرآیند بررسی عوامل خارجی

 

 

 

جمع آوری اطلاعات – روش ها  و منابع

 

 

 

نیروهای خارجی

 

 

 

نیروهای اقتصادی

 

 

 

نیروهای اجتماعی فرهنگی

 

 

 

متغیرهای اصلی فرهنگی و اجتماعی

 

 

 

نیروهای سیاسی ، دولتی و قانونی

 

 

 

عوامل مهم و تأثیر گذار نیروهای سیاسی، قانونی و دولتی

 

 

 

نیروهای فن آوری

 

 

 

نیروهای رقابتی

 

 

 

نیروهای فن آوری

 

 

 

تعیین عوامل مهم و موثر خارجی

 

 

 

 

قیمت : 12000 تومان
پرداخت آنلاین و دانلود


درباره نویسنده

نظرات

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام شما
ایمیل
وب سایت
کد امنیتی *